2-А клас

УВАГА! Шановні батьки та діти, в зв'язку з недостатньою кількістю місця на цьому сайті для подальшого перегляду відео та прослуховування аудіо матеріалів переходьте на платформу GOOGLE CLASSROOM Код доступу для 2-А класу: ob2w5ti

- введіть у рядку для пошуку углкласрум

- скачайте додаток, у війдіть у нього

- у правому верхньому кутку є "+", натисніть та оберіть "приєднатися до курсу", введіть код та користуйтесь!

24.04. Amusement park. Парк розваг.

1.PB ex.1 p. 70 ride a reller coaster - кататися на американськиї гірках, ride a horse - кататися на коні, win a prize - вигати приз , buy chips - купувати чіпси, drink lemonade - пити лимонад, eat a burger - їсти бургер, throw a ball - кидати м'яч.

2. PB ex.2 p. 70           3. AB p.70 

22.04 Тема: В селі. Повторення.

1. PB ex.1 p.103.      2. PB ex.1 p.103.         3. AB. p.94

21.04 Тема: Допомагаємо друзям

1. PB ex.1 p. 94          2. PB ex.2-3 p. 94.     3. Граємося та повторюємо тему. Заходимо на посилання.https://activities.quickmindsapps.es/Games%202/index.html?SCB/0/0 обираємо тему 7. Там ігри, пісня, відео.

17.04 Тема: Види тварин.

1. PB p. 69: ex.1,  PB p. 69: ex.2,  AB p.69 . Розшифоровуємо та класифікуємо.

15.04.Тема: Групи тварин

1. PB ex.2 p. 68 Повторюємо та виконуємо в зошит вправу з додатка:

Mammals: lion... (виписуємо з таблички назви тварин)...

2. PB ex.3 p. 68 Читаємо текст, розуміємо, дивимось на кратинку та здогадуємось: що таке BACKBONE (прописуємо в зошит один рядок) 3. WB ex1-2 p.68 Виконуємо

14. 04.Тема: Особливості тварин.  PB p. 68.

1. Вправа 1: Слухаємо, читаємо (5 разів) та прописуємо по рядку слова (пишемо вслух), що треба вивчити: features - особливості, skin - шкіра, hair - волосся/шерсть ,feathers - пір'я, scales - луска.

2. Вправа 2: Повторюємо тварин, що намальовані. Записуємо речення в зошит: Mammals have hair. ( У ссавців є шерсть)...

Урок 10.04.Тема: Правильно читаємо.

1. PB ex.2 p.67.     2. РВ. ex.3 p. 67. 3. РВ. ex.4 p. 67. фонікси: вчимося читати літери "Z" та "S". Слухаємо, повторюємо за диктором, читаємо. Списуємо в зошит двічі.

4. AB ex.2. p. 67. Слухаємо уважно та розписуємо слова по колонках  [з] чи с]

Урок 08.04. Тема:  Ми загубились.

1. PB ex. 1p. 66-67. Спочатку пригадай, як звати героїв? Продемонструвати їхні особливі можливості.

Дивимось історію (дивись посилання - Заходите у тему 7-story),, якщо не знайшли - слухаємо. Знову слухаємо, слідкуємо по підручнику.

Читаємо самостійно. Спробуйте здогадатись про що текст.

We're lost - ми загубились, lake - озеро, wait - зачекай, watch out - стережись. Які фрази використовуємо для прохання про допомогу, коли потріно.

2. AB ex.1 p.66. слухаємо та відмічаємо галочкою: хто сказав цю фразу.

3. AB ex.2 p.66. Обводимо в кружечок слово, відповідно до тексту (без допомоги підручника!)

4. AB ex.3 p.66. Дивимось на малюнки, читаємо фрази а встановлюємо відповідність між фразою та картинкою. (Не забувайте, що ситуація стосується прохання про допомогу)

Урок 07.04. Тема: У селі. In the countryside.

1. PB ex.1 p. 65. Слухаємо та відгадуємо на який картинці зображена тварина, про яку розповідають.

2. PB ex.2 p. 65. Читаємо та говоримо: true - правда, false - неправда

3. PB ex.3 p. 65. Слухаємо та повторюємо як правильно читати та говорити фрази.

4. PB ex.4 p. 65. Згадуємо назви частин тіла (відео) та розповідаємо про монстрів. Наприклад: The purple monster has got 3 heads, 4 hands, 2 legs and 4 tails. On his head he has got 3 eyes, 2 noses? 2 ears and a mouth.

5. WB p.65 Дивимось на картинку, рахуємо тварин: They've (=the have) got 4 cows/ В них є 4 корови і т.д. Потім слухаємо аудіо та відповідаємо на запитання письмово: Скільки корів у них є? та записуємо відповідь за зразком. 

Урок 03.04.2020р. Тема: Talk about animals. Розмовляємо про тварин. 

1. Повторюємо назви тварин. Виконуємо в зошит завдання:

2. PB. ex1-2 p. 64. Слухаємо та співаємо пісню про тварин! (кілька разів). Подивись на картинки та скажи: Які тварини з малюнків згадувались в пісні?

3. AB. ex. p. 64. Слухаємо пісеньку а записуємо кількість тварин у пісеньці.

ex. 2. p. 64. Виписати тварин, які є на картинці, але не згадуються у пісні. 

**************************************************************************

Урок 01.04.2020р. Тема: Domestic animals. One-many. Домашні тварини. Один-багато.

1. PB.ex. 1 p. 63. Лічба. (Counting) Слухаємо та перевіряємо: так-ні (yes-no)

2. Ex. 2 p. 63. Вчимо множину іменників, що утворюється не за загальним правилом. 

Щоб утворити множину предметів в англійськім мові до слова додаємо -s: dog-dogs (собака-собаки), doll-dolls 9лялька-ляльки), tail-tails (хвіст-хвости).

АЛЕ існують іменники, множину яких слід запам'ятати! Повторюємо за диктором та запам'ятовуємо.  Переклад слів: миша-миші, вівця-віці, особа-люди, дитина-діти, жінка-жінки, чоловік-чоловіки.

Всі пари прописпти по рядку в Copybook та читати при написанні.

3. Ex. 3 p. 63. Дивимось на малюнок, рахуємо та називаємо предмети правильно чи неправильно. Якщо назвали неправильно, то слід виправити за зразком.

1) There are two cows. Yes. 2) There are eight chickens. No, there are srven chickens....

4. AB. Ex 1-2 p. 63. Прописуємо слово в множині під відповідною картинкою. Лічимо предмети та підписуємо у вправі 2.

**************************************************************************

Урок 31.03.2020р. Тема: У селі. In the countryside

1. PB. ст.62. Прослухати та повторити слова, прописати їх по рядку в зошит, повторюючи вголос.

2.Прослухати та повторити. 

3. Погратися в гру "Хто я?" Батьки видають звук тварини, дитина відгадує. і навпаки.

4. Дивимось, запам'ятовуємо, повторюємо. AB p. 62 Розв'язуємо кросворд.

**************************************************************************