4-Б клас

Увага!!! Шановні учні та батьки, для подальшого повноцінного навчання прошу зареєструватися на платформі https://classroom.google.com, куди ви зможете відсилати перевірочні роботи та отримувати оцінки. Там можна запoвнити своi профiлi, вписати iм'я та поставити власне фото (за бажанням) так буде простiше орiєнтуватися дистанцiйно. Термни здачі робіт вказані там же. Ця платформа безплатна! Код доступу для 4-Б класу rrchvw4

Увага! В звязку з недостатністю місця на даному сайті всі аудіо та відеоматеріали до уроків ви можете подивитись на платформі Google classroom!. Там же ви можете прислати завдання на перевірку.   

27.04 Тема: Родина. Monday, the twenty-seventh of April.

1. CB ex.1 p.110.            2. CB ex.2 p.110.       3. WB ex.1-2 p.102. 

24.04 Subordinate clause. Підрядні речення. Friday, the twenty-fourth of April.

1. SB ex.4 p.109.                  2. WB ex.1, 4 p.100-101.        3. Виконуємо тест https://classroom.google.com/u/0/w/NzM5NjI4ODE4MTBa/t/all

23.04. Professions. Thursday, the twenty-third of April.

1. SB ex.1-2 p.109                  2. SB ex.3 p. 109.          3.WB ex2-3 p. 100-101 

21.04 Children-Heroes

1. SB p. 108.         2. WB p 99. 

17.04. Читаємо фонікси.

1. SB ex.1, 4 p. 107.        2. SB ex.2-3 p. 107.     3. WB ex.1-2 p.98 (Lesson Four)

4. Revise relative pronoun and do the task https://drive.google.com/file/d/1M9jTqh4hKHGifSvSQYk_xnmYlUmp_87j/view

16.04 Relative pronpuns. Відносні займенники.

1. CB ex.1 p. 106.      2. CB ex.4 p. 106.      3.CB ex.2-3 p. 106. В зошит     4/ WB ex.1-2 p. 98 (Lesson Three)

14.04. Тема: Особові займенники.

1. CB ex.2 p.105.        2. CB ex.3-4 p.105     3. WB ex.1-3 p. 97.

13.04. Тема Можете мені допомогти? Сan you help me? Monday, the thirteenth of April

1. CB ex1 p. 105.            2. CB ex 2. p. 105                 3. WB p. 96

10.04. Тема: Здоровий спосіб життя. Допомагаємо.

1. Повторити тему та виконати завдання у WB pp. 93-95                   2. CB p. 104. 

Урок 09.04. Тема: Читаємо. Thursday, the ninth of April.

1. CB. Слухаэмо та читаємо тексти ст 102-103, виписуємо незнайомі слова в словник та вивчаємо їх.

2. CB. Робота за змістом тексту. Впр. 3 ст 102 та впр.3 ст. 103.

3. CB. на запитання впр. 4 ст. 102 та впр. 4 ст 103 усно.

4. WB. ст. 93.

Урок 07.04. Тема: Повторюємо вивчене.

1. CB ex.1-3  p.100  WB ex.1-2 p. 89 Повторємо лексику, вставляємо слова та розв'язуємо кросворд.

2.  CB ex.4-6 p.101. Повторюємо Present Perfect та правила читання.

3. WB ex.3 p. 89. Повторюємо текст зі ст. 96.

Урок 06.04. Тема: Здоровий спосіб життя.

1. CB ex 1, 3-4 p.99. Дивимось історію, читаємо діалог та у впр4 робимо власний діалог у зошит, відповідаючи на подані запитання.

2. WB p.92.

Урок 03. 04. Тема: Нещасні випадки.

1. CB p. 97-98. Аудіо матеріали на платформі google classroom.

2. WB. p. 90-91. Письмові завдання фотографуємо та присилаємо для перевірки на google classroom.

Урок 02.04. Тема: Фонікси. Читання

1. CB ex. 1 p. 95. Слухаємо, повторюємо, розуміємо. (Щоб прослухати слова, перейдіть на Google Classroom). І одне і друге закінчення читаємо [l], але запам'ятовуємо правопис.

2. CB. Ex 2-3 p. 95. Слухаємо, читаємо, вибираємо та розписуємо по відповідних колонках. Робимо WB ex. 1-2 p. 88 (lesson four).

3. CB p. 96. Слухаємо, читаємо текст ,виписуємо в словник незнайомі слова, виконуємо впр. 4. Healthy- здоровий, fit - підтягнутий (гарна фізична форма), energy - енергійний, crisps - чіпси, sugar - цукор, cabbage - капуста, calcium - кальцій, sardine - сардина.

ВСІ завдання фотографуємо та присилаємо на платформу classroom.google.com для перевірки.

Урок 31.03.2020р. Тема: Що я вмів та не вмів робити, коли був маленьким.

1. CB. Ex. 1 p. 94. Вчимо модальні дієслова міг-не міг (минулий час від слів можу-не можу). Could-could't are the past form of can-can't.

2. Вправляємось у вживанні модальних дієслів can-can't (present) та could-couldn't (past). CB ex. 2, 3 p. 94, WB ex 1-2 p. 88 (lesson three)

**************************************************************************

Урок 30.03.2020р. Тема: Даємо поради.

1. Повторення: ex 1, p. 93 

2. Let's lern using of modal verbs: should-shouln't: В першому відео дивимось та вивчаємо першу половину. Те, зо стосується should-shouln't

3. Do exercises! SB. ex 3 (в підручнику), 4 (в зошит) ст.93

     WB  ex.1-2. p. 87

**************************************************************************

Завдання на час карантину з 12 по 20 березня 2020 року: 

1. CB: ст 89-91 WB: ст 82-85

2. CB: ст 92, 96 WB: ст 86, 89

Читаємо короткий Е:

Читаємо довгий Е:

Аудіоматеріали до вправ у підручнику ст 89-91:

Аудіоматеріали для вправ у підручнику ст. 92, 96:

Вивчаємо хвороби:

Завдання на час карантину з 03 лютого:

1. WorkBook: ст 66-69

2. Class Book: ст. 71-75 (пропустіть тільки впр 1-2 зі ст 73)

3. Вивчити напам'ять вірш англійською мовою на власний вибір.

1. Class Book: с 76-79

2. WorkBook: ст 71-73