3-Б клас

Увага!!! Шановні учні та батьки, для подальшого повноцінного навчання прошу зареєструватися на платформі https://classroom.google.com, куди ви зможете відсилати перевірочні роботи та отримувати оцінки. Там можна запoвнити своi профiлi, вписати iм'я та поставити власне фото (за бажанням) так буде простiше орiєнтуватися дистанцiйно. Термни здачі робіт вказані там же. Ця платформа безплатна! Код доступу для 3-Б класу iicn5c7

27.04 Тема: На відпочинку.    Monday, the twenty-seventh of April.

1. WB ex.1 p. 83            2. WB ex.2 p. 83            3. WB ex.3 p. 84          4. WB ex.4 p. 84 

23.04 На відпочинку. Thursday, the twenty-third of April.

1. SB ex.6 p. 170.        2. SB ex. 5 p. 170      3. SB ex. 1 p. 171.

21.04 Розділ 8. Літо вже близько. Тема: Ігри.

1. SB ex1-2. p.168            2. SB ex.3 p. 169.     3. SB ex.4 p. 169. в зошит 

16.04. Те16.04. Тема: Тема: Погода та одяг. Повторення.

1. Виконайте тест у зошиті тапришліть на перевірку.

https://docs.google.com/document/d/1wqoSYbUmJfwpZXK7ExK5Uqxel_7JlwkrMjYFIfyOTCA/edit 

14.04.Тема: Весняні свята. Tuesday, the fourteenth of April.

1. SB ex.4 p. 165. Пишемо в зошит, обирачи правильне слово.

2. SB ex.5 p. 166 Читаємо текст та пишемо в зошит відповіді на запитання.

3. SB ex.6 p. 167. Доповнюємо реченя про День матері. 

13.04. Тема: Весняні свята.  Monday, the thirteenth of April.

1.PB ex.1 p. 164. Слухаємо текст та в зошит даємо відповіді: "Yes", "No".

2. PB ex 2. p. 164 Відповіді даємо в зошит.

3. PB ex 3. p. 165. Читаємо, з'єднуємо та даємо корткі відповіді в зошит (1-c)

Урок 09.04. Вчимося порівнювати. Thursday, the ninth of April.

1. PB ex.1. p. 161. Вчимося читати та вчимо правило!

Слухаємо та читаємо за диктором. Записуємо more- більше, the most- найбільше, than - ніж , the most of all - більш за все.

Щоб утворити ступені порівняння довгих прикмеників ми додаємо попереду слова more- більше, the most- найбільше. При порівнянні двох предметів використвуємо вищий ступінь: The red dress is more beautiful than the blue dress.(Можна знайти ще краще ніж... і ще краще ніж...). Коли річ має найкращі якості, використовуємо найвищий ступінь:The purple is the most beautiful. (Воно одне таке!)

2. PB ex.2. p. 162. Вправляємось. Списуємо в зошит, вставляючи слово з дужок у потрібному ступені порівняння.

1) зразок - вищий ступінь, бо порівнюємо з іншим. ( в зошит зразок можна не записувати)

2) Olenka's pysankas are the most beautiful in her class. Оленчині писанки найкращі в її класі. (найвищий - бо вони найкращі і немає з чим порівняти!)

3. PB ex.3. p. 162. Слухаємо, читаємо, розуміємо, проговорюємо.

4. PB ex.4. p. 163. Читаємо, з'єднуємо початок та кінець речення. У зошит записуємо скорочено: 1-d, 2- a і т.д.

Урок 07,04. Мій улюблений казковий герой. 

1. PB ex.1-2 p. 158.  Слухаємо, читаємо, вимовляємо, вчимо та записуємо слова в словник.

2. PB ex.3-4 p. 159-160 Слухаємо (3) та читаємо (3-4) тексти. У впр. 4 після читання відгадуємо: Who is Ann/Jim/Jane/Bill going to be? Ким Енн/Джім/Джейн/Біл збирається бути?

3. Письмо PB ex.5 p 160. Ми відгадали хто ким буде, тепер запишемо про 2 дітей на вибір: доповнюємо подані речення. Використовуємо слова з попередньої вправи: Ann is going to be a Witch(відьма) at the Fairy Tale Party. She is going to put a long grey dress and a white cap. She is going to take a broom. (Перша картинка - відьма не співпадає в підручнику з описом Попелюшки)


Урок 06.04. Порівнюємо речі. 

1. PB ex. 1 p. 155, Вчимо правило як утворювати ступені порівняння коротких прикметників. Слухаємо, читаємо.

Щоб утворити ступені порівняння коротких прикметників (одночлкадових та деяких двоскладових), слід додбавити закінчення -er, the  ...est: short-shorter - the shortest ( короткий, коротший, накоротший). перед найвищим ступенем порівняння завжди стоїть артикл THE.

Прикметники, які мають короткий голосний та один приголосний вкінці при утворенні ступенів порівнняння подвоюють останній приголосний (big - bigger - the biggest; hot - hotter, the hottest)

Якщо прикметники закінчуються на -Е, при додаванні закінчень -er, the ...est ми не не пишемо двічі Е: nice-nicer -the nicest; fine-finer -the finest. 

Якщо прикметник закінчується на -Y, при додаванні закінчення ми змінюємо -Y на -І: happy - happier, the happiest.

2. PB ex, 2 p. 156. Слухаємо, читаємо, повторюємо.

3. PB. ex. 3 p. 157  в зошит.

ВСІ АУДІО ТА ВІДЕОМАТЕРІАЛИ ВИ МОЖЕТЕ ПОДИВИТИСЬ НА ПЛТФОРМІ Код досупу дивись вгорі.

Урок 02.04.2020р. Розділ 7. Одяг. 

1. PB. Ex. 1.p. 152. Послухати нові слова, записати в словник та вивчити Повторити знайомі слова. Boots -черевики, gloves - перчатки, fur coat - шуба, underwear - нижня білизна, tights - колготи, stockings - панчохи.

2. PB. Ex.2 p. 152 Прослухайтк та дайте свої відповіді на запитання у зошит: 1. No, she isn't. 2. Yes, they are... Потім роздивитись малюнок та виписати одяг відповідно до пори року. Winter: fur hat, scarf, fur coat.... Spring: coat... 

Прислати фото завдання на перевірку на платформі гуглкласрум.

3. PB ex. 4 p. 154. Слухаємо та читаємо діалог. 

4. PB. ex 3 p. 153 and ex. 5 p. 154. Утворюємо речення з конструкцією "BE GOING TO" (збирається робити...) (У вправі 5 остання колонка: an email- електронна пошта, a song - пісня, a letter - лист, a pizza- піца, flowers- квіти, a cake -торт)

**************************************************************************

Урок 31.03.2020р. Тема:  Погодні явища. 

1.Впр. 1, 3 ст 149. Записуємо нові слова в словник, вчимо, слухаємо.

Ice - лід, sunshine - сонячне світло, rainbow - веселка, 

2.Впр. 2ст 149. Вчимо конструкцію be going to, що виражає майбутній час (збирається, буде). Складаємо речення затабличкою: 

1It is going to rain. Збирається (буде) дощ. і т.д.

3. Впр. 3 ст 149-150. Слова записуємо в словник. Слухаємо та читаємо текст.

Thunder - грім, thunderstorm - гроза, forecast - прогноз.

4 Впр. 4 ст 150. Письмово! Відповідаємо на запитання за попереднім текстом. Даємо короткі відповіді. Не забуваємо у короткій відповіді має бути перше слово запитання!

1) Can we have four seasons in one day? Yes, we can. і т.д.

5. Впр. 5 ст151. Проговорюжмо проноз погоди на кожен день тижня за зразком:

What is the weather like on Wednesday? It is rainy and foggy.

6. Слухаємо та читаємо вірш впр. 6 ст. 151

**************************************************************************

Урок 30.03.2020р. Розділ 7.  Погода. 

1. Слухаємо та записуємо в словник слова впр 1. ст. 146. Повторюємо та прописуємо за потреби на чернетці, щоб запам'ятати правопис.

lightning - блискавка, raindrops - краплі дощу. storm - шторм. outdoors - на відкритому повітрі (на вулиці) . indoors - в приміщенні.

Повторити слова, пов'язані з погодою: sunny - соняно. cloudy -хмарно. rainy -дощова. snowy -сніжна. warm -тепла. hot -спекотна. cold -холодна. windy -вітряна.  

2. Слухаємо та читаємо вправу 2. ст.146-147 та слухаємо та співаємо пісню впр. 5 ст 148.

3. В зошит робимо вправи 3 ст 147 (yes-no) та впр 4. ст 148

Завдання на час карантину з 12 по 20 березня 2020 року:

1. SB ст 141-145 читати та перекладати В зошит вправа 2 ст 143.

впр 6 ст 134 - проект та розповідь за ним: I have got Reading on Monday, Wednesday and Friday. I've got Maths on...