Увага!!! Шановні учні та батьки, для подальшого повноцінного навчання прошу зареєструватися на платформі https://classroom.google.com, куди ви зможете відсилати перевірочні роботи та отримувати оцінки. Там можна запoвнити своi профiлi, вписати iм'я та поставити власне фото (за бажанням) так буде простiше орiєнтуватися дистанцiйно. Термни здачі робіт вказані там же. Ця платформа безплатна! Код доступу для 5-В класу (предмет зарубіжна література) hsww6gv

Увага! В звязку з недостатністю місця на даному сайті всі аудіо та відеоматеріали до уроків ви можете подивитись на платформі Google classroom!. Там же ви можете прислати завдання на перевірку.  

23.04 Тема: «Чарлі і шоколадна фабрика» Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі

1.Передивитись презентацію та виписати характеристику головних персонажів та уроки, яких навчає твір. (Google classroom)

2. Виконати завдання, що викладені у Урок2 (чудеса шоколадної фабрики. хронологічна послідовність подій, міні-твір на 8-10 речень)

17.06 Тема: Сучасна література. Роальд Дал

1. Опрацювати ст. 240-242. Зробити конспект.

2. Опрацювати біографія=ю Роальда Дала. Законспектувати.

3. Історія створення твору, конспектуємо: назва, жанр, тема, ідея

4. Д/З Прочитати 11-20 розділи.

15.04. Тема: Марина Цвєтаєва. Знайомі образи з прочитаних книг. Образ героїні вірша, котра любить читати.

1. Нагадуємо відомості про Марину Цвєтаєву та конспектуємо аналіз вірша - тема, ідея...  https://docs.google.com/document/d/18chCWlU30tXYdQ7ae-EbB6d8azFh8eyNj3hDfnHmGJc/edit

2. Зповнюємо таблицю та робимо виснового про ліричну героїнію вірша. Зверніть увагу на визначення ЛІРИЧНА героїня. Це не автор! І заповнюємо таблицю за змістом вірша - про ліричну героїню. https://docs.google.com/document/d/1P3g1AzdjdTYf7hOqzRhu2NWUyxIvBk6fAEslkHyp9fw/edit

3. Відповідаємо на запитання з підручника ст 238-239 1-12 в зошит.

4. Домашнє завдання: прочитати 10 розділів книги Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика»

10.04. Особливості художньої мови повісті-казки "Аліса в країні Див"

1. Перевіряємо знання тексту. Виконуємо тест.https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe8PP5zA98-wBexCkj1AaP3A5HmRaCktFnN_sbcdOwdiP8FKA/viewform

2. Читаємо Матеріал до уроку, записуємо: https://docs.google.com/document/d/1bZjxKABuVhfJru8jmZ3vo2jvSmyJVF2DOg7DQTUxUdk/edit            а) визначення, б) 7 особливостей мови твору

                       в) виконуємо завдання: - з'єднати та записати у зошит фразеологічний вислів з його значенням (дивись матеріал до уроку);

- порахуйте та запишіть скільки всого віршів у творі.

- відкрити будь-який розділ твору у книзі та виписати 5 знайдених художніх засобів (метафори, епітети, порівняння).

Урок 08.04. Тема: Персонажі, які оточують героїню у повісті-казці "Аліса в країні Див".

1. Прочитати характеристику персонажів (додаток унизу), законспектувати риси характеру ГОЛОВНИХ героїв.

2. Скласти сенкан про Алісу та одного персонажа, який запам'ятався найкраще.(що таке сенкан нагадуємо за допомогою додатка - внизу) не списуйте!

3. Повторюємо зміст: переказуємо письмово загальний зміст (до 1 сторінкив зошиті) один з роздіілів твору, який найбільше сподобався/запам'ятався.

Урок 03.04. Тема: Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди. Персонажі, які оточують героїню у творі

1. 1. Опрацюйте матеріал до уроку.

2. Виконуємо завдання 1-4 ст. 207 (1-3 письмово)

3. Складіть план пригод, що відбуваються з Алісою. складіть зарактеристику Аліси за поданою анкетою. Заповніть таблицю персонажів твору.

Урок 01.04.2020р. Тема: Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див». Творча історія книги, її зв'язок з біографією письменника та життям Англії «вікторіанської доби»

1. Прочитати та законспектувати ст. 202-205.

2. Прочитати додаток "Біографія Льюїса Керролла" https://docs.google.com/document/d/1skZpii5KYaTTe9A4pnyYto2nvBNjeTyPROvxk7fV7K8/edit?usp=sharing
3. Виконати завдання 1 на перевірку.  https://drive.google.com/file/d/1yDD2xC4GWVZb5rg9gZ3xoDF317eJ_FJ6/view?usp=sharing (або на платформі google classroom або прислати на email фото)

5-В клас: Завлання на час карантину з 12 по 20 березня 2020 року:

1. виразно читати "Книги в червоній палітурці" Марини Цвєтаєвої.

2. Читати повість-казку Льюїс Керролл "Аліса в Країні Див"

3. Відповідати на запитання а змістом розділів, що є в підручнику.

Читаємо, слухаємо, дивимося фільм "Аліса в Країні Див": 

Перевіряємо себе за змістом повісті-казки "Аліса в Країні Див":

Завдання на час карантину зз 03 лютого: 5- В клас

1. Прочитати або подивитись фільм А. Ліндгрен " Пеппі Довгапанчоха"
2. Прочииати Е. Портер: "Поліанна". 10 розділів. Виписати назви розділів та в кожному розділі - дійові особи. Записуємо тільки тих, хто з' явився в цьому розділі вперше.

3. Зробити конспект ст. 175=178

Список літератури зі світової літератури для 5 класу

  • Індійська народна казка «Фарбований шакал»
  • Японські народні казки: «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик».
  • Китайська народна казка «Пензлик Маляна»
  • Арабська народна казка «Синдбад-мореплавець» (третя подорож)
  • Якоб і Вільгельм Грімм. «Пані Метелиця».
  • Олександр Пушкін. Вступ по поеми «Руслан і Людмила», «Казка про мертву царівну і сімох богатирів"
  • Ганс-Крістіан Андерсен. «Соловей»
  • Оскар Уайльд. «Хлопчик-зірка»
  • Ернест Сетон-Томпсон. «Снап»
  • Марк Твен. «Пригоди Тома Сойєра»
  • Елеонор Портер. «Поліанна»
  • Льюїс Керролл. «Аліса в Країні Див»
  • Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика»
  • Туве Янсон. «Комета прилітає».
  • Пауль Маар. «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу»